Móka és kacagás éjjel-nappal, szárazon és vízen

2018. június 17. – Tábor 2. napja

Az első éjszaka mozgalmasan telt. Éjjel 11-kor kincskereső programra invitáltuk a gyerekeket Felsőberecki utcáiban. A túra álmosan indult, mivel egy órával azelőtt takarodót fújtunk, de aztán annál nagyobb lelkesedéssel folytatódott. Elrejtett befőttes üvegeket kellett a gyerekeknek megkeresnie egy térkép alapján, amiben izgalmas kérdések voltak elrejtve. A csapatok nagyon ügyesen találták meg ezeket a „kincseket”, a kísérő tanároknak szinte nem is kellett segíteni nekik! Vasárnap reggel ezért aztán egy picit tovább aludhatott mindenki. Délelőtt pólófestéssel folytattuk a napot. A gyerekek ebben a feladatban is nagyon ügyesek voltak, mert rengeteg színt használtak fel és nagyon izgalmas, kreatív alkotások születtek! Ebéd után pedig kenukba ültünk és vízre szálltunk a Bodrogra. A természet nyugodt varázsára hamar ráhangolódott mindenki, de csak keveset ringatóztunk a sodrással együtt, inkább a lapátokkal hajtottuk magunkat! Ma is jutott idő strandolásra, homokvárépítésre. A vacsora előtt pedig közös sportos, mókás játékot tartottunk a gyerekeknek. Holnap pedig irány a várva várt Zempléni Kalandpark, s így bizony egyáltalán nem lesz kényelmetlen a hétfői nap. Reméljük, hogy olvasóinknak sem!

Az iskola aulájától a Bodrog patakig

1. június 16. (szombat) – A tábor 1. napja

Szerencsésen megérkeztünk! Pár órája zárta le az igazgató néni a 2017/18-as tanévet, de mi nem tétlenkedtünk sokáig! Kora reggel gyülekeztünk az iskola aulájában, aztán pedig a gyors búcsúzkodások után útnak is indultunk.  Egy szerencsi, egy sárospataki, és egy sátoraljaújhelyi átszállás után elfoglaltuk a nyugalom és béke egy eldugott szigetét; a felsőberecki campinget. Ezután alig húztuk fel a huzatot a párnákra és a takarókra, a programunk máris vízi pisztoly csatába torkollott, a jó időnek köszönhetően a pólók nem maradtak szárazon. De hogy ne csak a pólóink legyenek vizesek elindultunk, hogy fürödjünk egyet a Bodrog folyóban. A strandolás után körbejártuk a falut, majd a táborba visszaérve vacsora várt már minket ami, bográcsban készült, isteni finom tarhonyás hús volt. A jó levegő és a fáradtság meghozta azt az étvágyat, amit a szervezők korábban még a középiskolás táborozóiknál sem láttak! Mindenki többszöri repeta után az esti szabadfoglalkozáson még kipróbálta a sportszereket, kártyát, társasjátékot. Aztán a takarodó után, mikor már mindenki aludt, és elmúlt este 11 óra hirtelen hangos zajok ébresztették fel a tábor összes lakóját, s egy éjszakai kalandba csöppentek bele! De hogy pontosan mibe is, az csak a holnapi bejegyzésünkből fog kiderülni! Minden jót kívánunk az otthon maradt családoknak, barátoknak, kollégáknak is!

Ráhangolódás

Kedves gyerekek, szülők, kollégák, támogatók és érdeklődők!

Pár napon belül elkezdődik a Gyengénlátók Általános Iskolájának honismereti nyári tábora a Zemplénben! Ezen a blogon lesznek majd megtalálhatóak az eseményeknek a leírásai, fotói. A cél az, hogy esténként már kikerüljenek a friss történések, azonban ezt azon az eldugott, romantikus helyen könnyedén befolyásolhatja majd a technika ördöge, úgyhogy kis türelmet szeretnénk majd kérni!

Addig is minden jót kívánunk, és nagy odafigyelést az összepakoláshoz! És ha bármilyen kérdés, óhaj, sóhaj vagy kívánság van, akkor keressenek minket az elérhetőségeinken!